شرکت تولید ظروف بسته بندی

شرکت صنایع پلاستیک صدف توس در سال ‍۱۳۶۵ نخستین تولید کننده انواع ظروف بسته بندی زعفران و خشکبار در ایران ، با نام تجاری صدف پک فعالیت خود را آغاز نمود و امروز یکی از بزرگترین تولید کنندگان ظروف زعفران در ایران و جهان است.

به گزارش روابط عمومی صدف پک ، خط مشی صدف پک از بدو فعالیت خود تا کنون، ایجاد تحول در صنعت بسته بندی زعفران و خشکبار با رویکرد مشتری مداری و محوریت حفظ کرامت مشتری بوده است.

صدف پک یکی از شرکت هایی است که علاوه بر بازار داخلی ظروف بسته بندی زعفران ، توانسته سهمی از بازار خارجی نیز داشته باشد. مهران صداقت ، مدیر عامل شرکت صنایع پلاستیک صدف توس با نام تجاری صدف پک گفت:

 

« صدف پک با تولید انواع ظروف بسته بندی زعفران و خشکبار توانسته خود را به عنوان یک تولید کننده ظروف زعفران مطرح نماید که بیش از ۵۰٪ از ظروف بسته بندی زعفران را در جهان تولید می‌کند. یعنی اگر شما بخواهید تمام تولیدات زعفران جهان را یک جا جمع کنید و تمام آنها در ظروف بسته بندی کوچک یا به عبارتی غیر فله بسته بندی کنید ، بیش از ۵۰٪ از ظروف مورد نیاز شما را صدف پک تامین می کند.

صدف پک با پرهیز از تقلید و با اتکا به تجربه، توانمندی و تخصص مجموعه و سرلوحه قرار دادن خلاقیت و ابتکار، به دنبال درخشش بیش از پیش در صنعت بسته بندی زعفران و خشکبار است.»

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.